Kuka olet ja mistä tulet?

Ville Auvinen ja Turusta

Kuinka monetta kertaa olet Maata Näkyvissä festareilla?

Tuo on kyllä paha. Ensimmäistä kertaa olin vuonna -88 ja yhden kerran oon ollut pois. Siitä kun lähtee laskemaan, niin onko se nyt sitten 22 kertaa.

Oliko nyt jotain erityisiä odotuksia festareiden suhteen?

No en tiedä. Olen nyt ensimmäistä kertaa täällä Lähetysareenan vastuuhommissa. Semmonen mitä itse odotin, oli kun pääsin ensimmäistä kertaa pitämään pääkonsertissa puhetta.

Mikä on ollut parasta tähän mennessä?

Varmaankin eilinen Newsboysin konsertti.

Onko viikonlopun aikana ollut mitään pieniä pettymyksiä?

No ehkä sellanen pettymys, että kun olin pitämässä omaa studiota (Jeesus Jumalan vai puusepän poika), niin sinne ei tullut toisella kerralla ketään. Johtuikohan sitten aiheesta, pitäjästä tai huonosta paikasta.

Haluatko lähettää jotain terveisiä Janoisen lukijoille?

Kun tässä lähetysareenalla istutaan ja itsekkin olen lähetystyöntekijä, niin se tervehdys voisi olla se, etttä lähetystyö tarvitsee sinua!